×

Caută

Vodafone Quick Feedback colectează gradul de satisfacție și informații din partea clienților, în timp real, utilizând tablete, kiosk-uri și echipamente dedicate acestui scop, amplasate în locații strategic alese.


Orice campanie de colectare de informații de la client poate fi implementată, Vodafone Quick Feedback având un portofoliu larg de echipamente și o platformă ce permite implementarea unor chestionare dedicate fiecărui client.

Serviciul Vodafone Smart Quick Feedback este de tip cloud și poate fi administrat de către client, printr-o interfață web accesibilă printr-o conexiune securizată de tip https.

Capabilități

  • Măsuratori în timp real al gradului de satisfacție al clientilor, serviciul preluând în timp real răspunsurile clienților
  • Formulare personalizate de colectare a informațiilor
  • Rapoarte complete despre datele culese, datele sunt salvate și sunt disponibile în interfața online

Serviciul Vodafone Quick feedback poate fi utilizat de către clienți, în mai multe scopuri, în diferite campanii și evenimente pe care clienții le au.

Beneficii

creșterea eficienței și a productivității prin digitalizarea unor procese și evenimente

îmbunătățirea experienței clienților prin utilizarea informațiilor colectate de la client în produsele și serviciile furnizate

identificarea problemelor existente

Noutăţi

Construind un viitor mai bun: Patru generații de inovare la ferma familiei

Începând din 1939, familia lui Mustafa Erüst și-a extins ferma, folosind tehnologii de ultimă generație pentru a se dezvolta și a se pregăti pentru viitor...

De ce unele mărci alimentare vor să le cunoașteți impactul climatic

Orleans, Franța (CNN Business) Etichetele produselor alimentare indică deja cât de sănătos sau nesănătos este un anumit produs pentru consumator...

Vă poate ajuta blockchain să deveniți un cumpărător mai etic?

CNN - Vă gândiți vreodată de unde provine mâncarea pe care o consumați? Sau dacă persoanele care au recoltat cafeaua dumneavoastră preferată au fost remunerate corect?