×

Caută

Vodafone Queue Management este un serviciu care detectează numărul de persoane care așteaptă la coadă, pe baza unui senzor video care vizează zona din fața casei. Senzorul identifică formele umane și măsoară timpii de așteptare.


Queue Management

Cu solutia IoT Queue Management de la Vodafone Business, le asiguri clientilor un timp redus de asteptare la casa.


Beneficii:

Alerta instantanee determină deschiderea unei noi case de marcat în timp real

Clientul beneficiază de reducerea timpului de așteptare și de îmbunătățirea experienței în magazine

Noutăţi

Vă poate ajuta blockchain să deveniți un cumpărător mai etic?

CNN - Vă gândiți vreodată de unde provine mâncarea pe care o consumați? Sau dacă persoanele care au recoltat cafeaua dumneavoastră preferată au fost remunerate corect?

Tehnologia care mobilizează persoanele cu dizabilități în mediul urban

CNN - Prin natura lor, orașele sunt dificil de navigat, dar pentru persoanele cu dizabilități pot fi asemenea unor piste cu obstacole integrate într-un labirint.

Sunt orașele mici cele mai inteligente?

CNN - Când auzim despre transformări urbane, tindem să ne gândim la mega orașe cu clădiri înalte, ca Shanghai, Dubai sau Hong Kong...


Descarcă broșura cu soluțiile Smart Retail oferite de Vodafone business

Descarcă broșura
×

Descarcă broșura cu soluțiile Smart Retail

Completează formularul de mai jos pentru a putea descărca brușura

Declar că mi-au fost aduse la cunoștinţă informaţiile despre protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, conform legislației în vigoare, respectiv:

  • dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate;
  • dreptul de a solicita către S.C. Vodafone România S.A. rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita S.C. Vodafone România S.A. ștergerea datelor cu caracter personal atunci când acestea nu mai sunt necesare în scopul organizării și desfășurării Campaniei;
  • dreptul de a solicita S.C. Vodafone România S.A. restricţionarea prelucrării;
  • dreptul de a solicita S.C. Vodafone România S.A. transmiterea datelor cu caracter personal care îi privesc într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat;
  • dreptul de a se opune prelucrării, inclusiv celor efectuate în scopuri de marketing;

precum și faptul că îmi pot exercita aceste drepturi trimiţând o cerere scrisă datată și semnată pe adresa SC VODAFONE ROMÂNIA SA, cu sediul în București, strada Barbu Vacarescu nr 201.

Vom face toate eforturile pentru a ajuta, dar dacă Participanţii au în continuare nemulţumiri, pot contacta Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro.

Ești interesat de soluțiile noastre?

Trimite-ne o cerere și unul dintre specialiștii noștri IoT te va contacta.