×

Caută

Digital Media Signage este o soluție dedicată afișării de conținut multimedia pe o multitudine de display-uri și terminale. Digital Media Signage poate fi folosit în toate locurile publice sau private: magazine, clădiri de birouri, școli, stații de tren, muzee, hoteluri, aeroporturi sau autobuze.

Această soluție poate înlocui complet soluția clasică de prezentare cu ajutorul afișelor și a print-urilor, având avantajul de a permite actualizarea conținutului în timp real, de la distanță, prin intermediul unei rețele de comunicații, precum și monitorizarea și raportarea prezentării conținutului. O astfel de soluție poate fi folosită pentru prezentarea de informații publice, informații în interiorul companiilor, publicitate, promovare de produse și servicii sau pentru interacțiune cu clienții.

Aceasta permite retailerilor să furnizeze conținut adaptat și localizat, care poate fi personalizat în funcție de persoana căreia îi este oferit. Prin oferirea unei experiențe personalizate, soluția de Digital Media Signage poate stimula vânzările sau poate genera un venit suplimentar, în condițiile în care spațiul e închiriat terților.

Digital Media Signage pentru Smart Retail

Cu solutia IoT Digital Media Signage de la Vodafone Business, esti aproape de preferintele fiecarui client

Beneficii

De la retail la administrație publică, Digital Media Signage oferă cea mai modernă metodă de afișare a conținutului și mesajelor cu relevanță pentru public.

Creșterea numarului de clienți

Afișând mesaje dedicate și analizând interacțiunea cu aceștia

Eficientizarea promovării produselor companiei

Actualizând rapid mesajele promoționale și ofertele speciale

Optimizarea proceselor de comunicare

Atât intern cât și extern, precum și costurile asociate

Optimizarea deciziilor

Pe baza analizei pe care o oferă Digital Media Signage

Componente

Soluția de Digital Signage are trei componente: hardware, software și conectivitate.

Pentru afișarea de conținut digital pot fi folosite o multitudine de display-uri și terminale, în funcție de cerințe. Soluția poate integra display-uri profesionale, terminale mobile sau dedicate, tablete, panouri digitale interactive.

Soluția software poate fi de tip client/server și conține trei componente:

  • Server central de aplicație
  • Aplicație software ce rulează pe echipamente Android sau Windows configurate în regim Kiosk / Display
  • Interfața web de administrare și raportare

Aplicația software (Android sau Windows) are rolul de a reda conținutul descărcat de pe serverul central și de a-l afișa pe ecranele dedicate. Conținutul este gestionat offline sau online, într-o interfață specială prin intermediul unui browser personalizat.

Administratorul soluției decide ce conținut este interactiv (navigabil) și poate permite sau restricționa accesul la siteuri aflate local, pe intranet sau pe Internet.

Sistemul de securitate integrat permite o flexibilitate sporită a modului în care se stabilește accesul utilizatorului la opțiunile sistemului. Aplicația permite crearea de grupuri de utilizatori. Fiecare grup de utilizatori are asociate o serie de drepturi pe care le poate executa în cadrul aplicației.

Soluția permite generarea de rapoarte pentru analiza detaliată a afișărilor și interacțiunilor. Astfel, administratorul aplicatiei web are acces la:

  • Centralizator accesări la nivel de display
  • Centralizator accesări la nivel de conținut
  • Detalii accesări la nivel de pagină
  • Listă trafic pe intervale orare
  • Detalii afișare in regim display
  • Listă utilizare pagini
  • Raport utilizare la nivel de sesiune de lucru
  • Raport comparativ lunar de utilizare
  • Raport activitate la nivel de echipament
  • Centralizator funcționare pe grupuri de echipamente
  • Raport utilizare aplicație administrare

Serverul central de aplicație, care gestionează conținutul, permite definirea unui numar n de canale independente (cu conținut diferit). Metoda de configurare, proiectată pentru organizaţii foarte mari, cu panouri multimedia/kioskuri interactive aflate în mai multe locaţii, permite configurarea mai multor sisteme client de la un sistem central. Acest sistem poate defini informaţia pentru fiecare grup de sisteme cu aplicații client.

Confidențialitatea și integritatea datelor

Orice acces în aplicație se face în baza unor credențiale (nume utilizator și parolă). Aplicația web de administrare se poate integra cu serverul de autentificare existent în organizație. Transmisiile de credențiale între modulele aplicației și alte sisteme conexe se pot face in mod securizat (tunneling, https, incriptarea datelor, autentificare prin user și parolă).

Noutăţi

Vă poate ajuta blockchain să deveniți un cumpărător mai etic?

CNN - Vă gândiți vreodată de unde provine mâncarea pe care o consumați? Sau dacă persoanele care au recoltat cafeaua dumneavoastră preferată au fost remunerate corect?

Tehnologia care mobilizează persoanele cu dizabilități în mediul urban

CNN - Prin natura lor, orașele sunt dificil de navigat, dar pentru persoanele cu dizabilități pot fi asemenea unor piste cu obstacole integrate într-un labirint.

Sunt orașele mici cele mai inteligente?

CNN - Când auzim despre transformări urbane, tindem să ne gândim la mega orașe cu clădiri înalte, ca Shanghai, Dubai sau Hong Kong...


Descarcă broșura cu soluțiile Smart Retail oferite de Vodafone business

Descarcă broșura
×

Descarcă broșura cu soluțiile Smart Retail

Completează formularul de mai jos pentru a putea descărca brușura

Declar că mi-au fost aduse la cunoștinţă informaţiile despre protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, conform legislației în vigoare, respectiv:

  • dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate;
  • dreptul de a solicita către S.C. Vodafone România S.A. rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita S.C. Vodafone România S.A. ștergerea datelor cu caracter personal atunci când acestea nu mai sunt necesare în scopul organizării și desfășurării Campaniei;
  • dreptul de a solicita S.C. Vodafone România S.A. restricţionarea prelucrării;
  • dreptul de a solicita S.C. Vodafone România S.A. transmiterea datelor cu caracter personal care îi privesc într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat;
  • dreptul de a se opune prelucrării, inclusiv celor efectuate în scopuri de marketing;

precum și faptul că îmi pot exercita aceste drepturi trimiţând o cerere scrisă datată și semnată pe adresa SC VODAFONE ROMÂNIA SA, cu sediul în București, strada Barbu Vacarescu nr 201.

Vom face toate eforturile pentru a ajuta, dar dacă Participanţii au în continuare nemulţumiri, pot contacta Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro.

Ești interesat de soluțiile noastre?

Trimite-ne o cerere și unul dintre specialiștii noștri IoT te va contacta.