×

Caută

Vodafone Client Assist este un serviciu prin care cumpărătorul poate solicita prezența unui consilier de vânzări la raft, printr-o simplă apăsare de buton.

Când butonul este apăsat la raft, angajații primesc o alertă pe brățara smart, iar responsabilul de zonă se îndreaptă rapid spre locul unde este nevoie de asistență.

Beneficii

Oferirea de informații prompte în legătura cu produsele expuse la raft;

Menținerea unui grad ridicat de satisfacție a clienților, prin rezolvarea problemelor în timp real;

Clientul beneficiază de asistență rapidă din partea angajaților.

Noutăţi

Construind un viitor mai bun: Patru generații de inovare la ferma familiei

Începând din 1939, familia lui Mustafa Erüst și-a extins ferma, folosind tehnologii de ultimă generație pentru a se dezvolta și a se pregăti pentru viitor...

De ce unele mărci alimentare vor să le cunoașteți impactul climatic

Orleans, Franța (CNN Business) Etichetele produselor alimentare indică deja cât de sănătos sau nesănătos este un anumit produs pentru consumator...

Vă poate ajuta blockchain să deveniți un cumpărător mai etic?

CNN - Vă gândiți vreodată de unde provine mâncarea pe care o consumați? Sau dacă persoanele care au recoltat cafeaua dumneavoastră preferată au fost remunerate corect?