×

Caută

Vodafone Smart Demographics este un serviciu care pune la dispoziția clienților infrastructura necesară pentru realizarea unui sistem modern de analiză a audienței, oferind în timp real date demografice despre vizitatori : vârstă, gen (femeie/ bărbat).

Serviciul include:

  • Platformă centrala hostată în Data Center Vodafone
  • Senzor video 3D și sistem de analiză locală (instalate în locațiile clientului)
  • Conectivitate IoT între locațiile clientului și platforma centrală
  • Instalare și configurare
  • Suport și mentenanță

Functionalități principale:

  • Aplicație software centralizată web-based
  • Recunoașterea caracteristicilor demografice: vârstă, gen (femeie/ bărbat)
  • Detectarea gradului de interes (cât timp persoana a privit într-o anumită direcție)
  • Sistemul detectează instantaneu căte fețe umane sunt în cadru cu o precizie de minimum 95%
  • Rapoarte statistice pe intervale de timp customizabile
  • Sistemul permite export date prin fițiere de tip CSV și Excel

Cum funcționează?

Sistemul de analiză locală, primește date de la senzor, interpretează imaginea și o încadrează în categoria demografică aferentă apoi imaginea este ștearsă definitiv.

Durata de viață a unei imagini este de maximum 200 ms din momentul capturării imaginii și până când este ștearsă.

Analiza imaginii se face pe baza unor algoritmi care permit:

  • Detectarea fețelor umane prezente în cadru
  • Izolarea feței de background
  • Detectarea genului (femeie, bărbat) și a vârstei prin compararea cu modele (“face patterns”) din baza de date internă a sistemului de analiză locală
  • Detectarea direcției în care se uită persoana (unghiul feței relativ la senzorul video)

Datele statistice detectate sunt stocate local în baza de date a calculatorului și sunt transmise periodic către plaforma centrală hostată în Data Center-ul Vodafone. Aceste date statistice nu contin date cu caracter personal, ele stochează doar data/ora detectării, vârstă, sex (femeie/ bărbat).

Beneficii

Creșterea vânzarilor și a veniturilor

Reclame adaptate profilului clientului

Design campanii de comunicare

Planificarea campaniilor de marketing in funcție de date demografice: vârstă, gen (femeie/ bărbat)

Îmbunătățirea experienței clienților

Oferirea unei experiențe personalizate, prin conținut relevant, adaptat în timp real, declanșat de date demografice

Noutăţi

Construind un viitor mai bun: Patru generații de inovare la ferma familiei

Începând din 1939, familia lui Mustafa Erüst și-a extins ferma, folosind tehnologii de ultimă generație pentru a se dezvolta și a se pregăti pentru viitor...

De ce unele mărci alimentare vor să le cunoașteți impactul climatic

Orleans, Franța (CNN Business) Etichetele produselor alimentare indică deja cât de sănătos sau nesănătos este un anumit produs pentru consumator...

Vă poate ajuta blockchain să deveniți un cumpărător mai etic?

CNN - Vă gândiți vreodată de unde provine mâncarea pe care o consumați? Sau dacă persoanele care au recoltat cafeaua dumneavoastră preferată au fost remunerate corect?